voordelen nhoc
Voordelen van Mediaschool

Les van mediahelden

Onze docenten zijn experts en hebben jarenlange ervaring in de praktijk. Met deze praktische kennis stomen ze je klaar voor een carrière als fotograaf, grafisch vormgever of schrijver.

De focus ligt op jou

Een flitsende opleiding op het gebied van fotografie, contentcreatie of grafische vormgeving draagt bij aan jouw creatieve ontwikkeling. Daarnaast bepaal je zelf wanneer je begint en jouw studie afrondt.

Creatief kennismaken

Heb je meerdere opleidingen op het oog, dan is het fijn om te weten waar je aan toe bent. Daarom download je bij ons een gratis hoofdstuk per opleiding.

Kwaliteitsopleidingen

Mediaschool is onderdeel van een internationale opleidingsgroep, waardoor alle opleidingen de beste prijs-kwaliteitverhouding hebben. Dat maakt studeren laagdrempelig en leuk voor iedereen.

Digitale ondersteuning

Met de eCampus heb je altijd toegang tot het lesmateriaal en bonusopdrachten. Via dit online studentenplatform blijf je ook direct verbonden met jouw docent. Hierdoor haal je alles uit jouw professionele opleiding.

Behaal je diploma

Na het succesvol afleggen van je examen ontvang je een diploma. Zet je diploma op je cv, ga op zoek naar je droombaan en verover de wereld met jouw digitale skills!